- Roots Media -

-Vi jobber for din vekst-

"Have no fear of perfection—you’ll never reach it."
–Salvador Dali-

"The true ENTREPRENEUR is a risk taker, not an excuse maker."
―VDEXTERS

"Good design is like a refrigerator—when it works, no one notices, but when it doesn’t, it sure stinks."
–Irene Au-

"Websites promote you 24/7: No employee will do that."
―Paul Cookson-

Hvorfor Roots Media

Fordelene med et nettsted for din virksomhet

Innimellom kommer jeg frem til en eier av en liten bedrift, vanligvis en solo-profesjonell, som fremdeles
ikke har noen nettside! Vanligvis vet de at de trenger en, men de har bare ikke har fått kommet seg til å få en laget.

Noen ganger er det en god måte å motivere oss selv til å gjøre det på å minne oss om hvorfor noe er viktig i utgangspunktet.
I dette tilfellet er det ganske mange fordeler med å ha et nettsted

Potensielle kunder kan finne deg

Dette er en av de viktigste grunnene til å ha et bedriftsnettsted. Folk ser på nettet etter tjenestene dine. Hvis de søker,
vil de finne din virksomhet? Hvis de ikke finner deg, kan de ikke ansette deg.

Folk vil vite mer om menneskene de vurderer å ansette. For B2B-servicepersonell er dette spesielt viktig fordi selv når
du møter mennesker, vil de slå deg opp online for å lære mer om deg. Når folk søker etter
deg på nettet, bør de finne et profesjonelt nettsted som gir informasjon om deg og din virksomhet.

PROSJEKTER

Her er noen av våre prosjekter og sammarbeidspartnere

Rootsbranding.net

12.04.2014

Ønsker du vekst i et vanskelig marked. Da er kanskje Roots Branding noe du burde prøve. Disse flinke folkene står på for din bedrift.

Strannafoto.no

20.03.2019

Stranna foto leverer flotte bilder til de fleste arangementer. Bryllup, konfirmasjon, event og ettårs bilder er noe av der han spesialiserer seg innen.

Kjetilkristoffersen.no

02.08.2019

Kjetil er selger. Hans budskap er at en god selger er en som våger litt mer enn de andre, en som brenner litt mer enn de andre."

Hvorfor Roots Media

Du kan formidle din troverdighet

Hvis noen vurderer å ansette deg, vil de vite om deg, bakgrunnen din og opplevelsen din. Et godt forretningsnettsted bør
inneholde en "Om" -side som gir denne informasjonen samt attester om arbeidet ditt.

Som servicepersonell hjelper du klienter med å løse spesifikke problemer, og nettstedet ditt kan vise potensielle kunder
hvordan du kan hjelpe dem (og hvis bedriften din ikke hjelper noen med et spesifikt problem,
kan det hende du må revurdere bedriften din!).

Samle kontaktinformasjon fra folk
som er interessert i tjenestene dine

Ville det ikke være flott å ha tilgang til en liste over mennesker som er interessert i tjenestene dine og som frivillig
har gitt deg tillatelse til å kontakte dem om hvordan du kan hjelpe dem? Du kan gjøre dette
med registreringsskjema for nyhetsbrev på nettstedet ditt.

Å ha et nettsted betyr ikke at du bare skal ha ett nettsted. La oss innse det, noen nettsteder ser bare
ikke bra ut! De kan være gamle eller utdaterte, være rotete, eller på annen måte gjøre et mindre enn fantastisk inntrykk.
Enda verre er det at de kan ha et "Gratis nettsted innen ..." nederst, som sender et signal til kundene dine
om at til og med du ikke vil investere i virksomheten din - hvorfor skulle de det?

For å virkelig få fordelene av et nettsted for virksomheten din, må nettstedet ditt tjene som en profesjonell
tilstedeværelse på nettet som formidler din troverdighet, viser frem løsningene dine og gjør det enkelt for folk
å kontakte deg. I tillegg bør det optimaliseres slik at folk faktisk kan finne det når de søker på nettet. Og
det skal være enkelt for deg å oppdatere, uten å være bundet
til en PC hver gang du trenger å gjøre en endring på nettstedet ditt.

KONTAKT OSS FOR TILBUD

Hvorfor Roots Media

Du kan dele kompetansen din

Et nettsted med en forretningsblogg er en fin måte for deg å dele informasjon om det du vet. Dette gir potensielle kunder en mulighet til å lære mer om hvordan du kan hjelpe dem. En blogg hjelper også med optimalisering av søkemotorer, siden den hjelper søkemotorer med å finne nettstedet ditt og tjene det i søkeresultatene, noe som vil gi mer trafikk til nettstedet ditt..

Når noen har funnet nettstedet ditt, gjør det enkelt for dem å kontakte deg. Potensielle kunder skal kunne fylle ut et skjema, plukke opp telefonen, finne en e-post eller på annen måte kontakte deg slik at du kan følge dem opp.

Tjener som en hub for dine sosiale medieprofiler

Hvis du ikke bruker sosiale medier ennå, bør du vurdere den avgjørelsen på nytt. Sosiale medier er en flott måte å sikre at informasjon om virksomheten og tjenestene dine kan deles på nettet, noe som gjør det lettere for folk å finne ut om deg og hvordan du kan hjelpe dem. Nettstedet ditt blir da limet som holder det hele sammen.